طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

طاهای بابا و ماما

کلاس اولی شدم

1398/6/31 17:47
نویسنده : فدایی طاها
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طاهای من تو فردا روز اول کلاس اولیته.مامان جونم بزرگ شدنت و حرف زدنت با ما خیلی لذت بخش شده همیشه آرزوی شنیدن حرفهاتو داشتم الان که با من حرف میزنی بحث میکنی و اعتراض میکنی که اکثرا درست هستند من کلی ذوق میکنم گاهی اوقات از شدت خوشحالی دوست دارم جیغ بکشم .رفتم لباس کلاس اول تو خریدم کتابها و سفارش  دادم کلی دفتر و مداد و مداد رنگی و خلاصه هرچی لازم بود خریدم .انگار خودم میخوام بدم مدرسه .چه ذوقی داره پسرت بده مدرسه و مرد بشه چشم بد ازت دور میدونی اعتراف میکنم زیبایی زندگی همش تویی .ممنونم که اومدی به زندگیم ممنونم که هستی .و به خاطر کم و کاستیها و گاهی خستگی هام و اعتراضام منو ببخش.شیرینم وقتی ازت میپرسن تو از کجا اومدی که اینهمه شیرینی میگی از آسمون.قطعا خداوند فرشته ای از آسمون بهم داده.امروز یه موز رو گرفته بودی دستت و بهم گفتی میدونی شبیه چیه گفتم چی و گفتی ماه بعد گذاشتی جلوی صورتت گفتی طاها میخنده وچپش کردی گفتی این وقتی طاها ناراحته عزیز باهوشم همیشه خندون باشی و شاد غم به دلت و زندگیت نیادهیچوقت ناراحت نشی .انشاءالله دانشگاهت و عروسیت و بچه هات.خداوندا به پسرم سلامتی طول عمر زن و فرزندان سالم با عمری طولانی عطا فرما انشاءالله

پسندها (3)

نظرات (0)