طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

طاهای بابا و ماما

درددل مامان باتو

1392/9/13 2:33
نویسنده : فدایی طاها
183 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی طاها جونم سعی میکنم که مامان خوبی باشم همه خوابن تو بابابیی مامان بزرگ من تو وبلاگتم میخوام بدونی و واست مینویسم چه بودم چه نبودم تورو از همه چیز و همه کس بیشتر و بیشتر دوست دارم تازه میفهمم عشق یعنی چی  در تو خدا رو میبینم و عشق به خدارو لمس میکنم تو کی هستی چی هستی که این حس زیبا با اومدنت ، اومد تو شعری ،ماه ،آفتاب ،ستارگان، آسمان ،دنیا و سازنده آخرتمی تو بهاری ،شکفتن گلها ،زندگی، نفس، آب حیات، عدد هفت سعادت ، هفت روز هفته تویی طاها میدونی تو طاهای منی ، من من ، خلاصه در تو و خلاصه در من همه تویی همه. دوست دارم مطمئنم  وقتی بزرگ شدی به معنی حرفم می رسی اگر خدا عمری به من داد همیشه نوکرت خواهم بود و تو سرورم با اجازت سرورم فعلا شب به خیر و این هم هفت بوسه تقدیم به توماچماچماچماچماچماچماچ دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
13 آذر 92 10:20
ای جااااان برقرار باشین همیشه راستی، وقتی این پُست رو میذاشتید، من بیدار بودم.
فدایی طاها
پاسخ
ممونم عزیزم بله باهم چت بودیم ممنون دیدی
باران
13 آذر 92 11:42
خدا معجزه هاشو همیشه میزاره تو دامان ما آدما ولی واسه مادرا یه معجزه متفاوت آفرید اون هم حس قشنگ مادرشدنه حتی وقتی نداریشم حسش میکنی واین یه معجزست/الهی این حس قشنگت تا عمرداری به سبزی دامنت ووسعت دلت ادامه داشته باشه/
فدایی طاها
پاسخ
سلام باران جان ممنونم كه نظر دادي دعاي من بدرقه راهت
مامان انیسا
13 آذر 92 19:01
سلام خوش حال میشم به من ودخملکم سر بزنید وبا نظراتتون ما رو شاد کنید
فدایی طاها
پاسخ
ممنونم که دیدن کردید