طاهاطاها، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

طاهای بابا و ماما

نظرات (14)

مامان ایمان
5 بهمن 92 21:54
مامان ایمان
13 بهمن 92 16:50
شما کجاییددددددددددددد خواهررررررررررر نگران شدیمممممممم
مامان مرمر
14 بهمن 92 8:45
گاه یاد کردنت دیر میشود.... اما.... یادم نمیرود دوستت دارم...
مامان محیا
19 بهمن 92 15:23
کجایی طاهاجونی.خبری ازت نیستا؟
محمدصالح جون
20 بهمن 92 2:43
سلام طه جون،ماشاءالله ،مگه صحبت هم می کنی توی این سن کم؟؟؟خیلی خوبه!!!
آزاده (مامان رایان کوچولو)
21 بهمن 92 19:53
عزیز دل خاله آخه اگه شما حرف نزنی که ما نمیتونیم شیرین زبونی هاتو بشنویم قند عسل مامانی طاها من با اجازه لینکتون کردم رایان هم خوشحال میشه لینک بشه و جزو دوستهای طاها جون باشه
مامان نادیا و نلیا
27 بهمن 92 14:13
ای جونم چه گل پسر نازی...خدا حفظش کنه...مامانش دوست داشتی به ما هم سر بزن خوشحال میشم...رمز هم خواستی بگو
مامان آوایی
27 بهمن 92 20:09
سلام خانوم گل خوبی عزیزم؟؟؟ طاها حرف نمیزنه یا خودت حرف نمیزنی طاها جونم خاله اومده که کلی واست نظر یزارهتا واسم حرف بزنی عزیزم
مامان آوایی
27 بهمن 92 20:09
حالا برو خصوصی
مامان آوایی
27 بهمن 92 20:14
مامانی طاها جونم من دوست انسیه مامان علیرضا(وبلاگ توت فرنگی )هستم ایشون شمارو به من معرفی کرد آخه من خیلی دوست دارم با هم ولایتی های خودم در ارتباط باشم انسی گفت شما هم خوزستانی هستی وباهاش دوست هستی منم آدرست رو گرفتم واومدم خدمتت مث اینکه خیلی وقت هم هست ک آپ نکردی خانومی حالا نمیدونم کی بیای وکامنت منو بخونی ولی در هر صورت من پذیرای همه خوزستانی های عزیز در قلبم هستم هرچند بقیه دوستان شهرهای دیگه هم خیلی با معرفتن ولی حال وهوای خوز یه چیز دیگه س ولی خوب من مژده اهل شهرستان ایذه ام بعد بیا بگو کدوم شهری تا باهم آشنا بشیم عزیزم
farideh
28 اسفند 92 15:09
سال نووووووو مبااااااااااااااااارک
باران
16 فروردین 93 11:07
سلام بیا پیشم عزیزم رمز :باران
اعظم و پرنیان
24 فروردین 93 22:53
عزیزم یه سر به سایتت بزن خیلی وقته عکس جدیدی نذاشتی بذار بینیم پسرت چه شکلی شده!
فدایی طاها
پاسخ
سلام اعظم جان شرمنده سرم خیلی شلوغ بود چشم پرنیان را ببوس
یه خاله که عاشق همه نی نی هاس
31 تیر 93 11:22
چشمات به تنهایی چقد حرف میزنه عزیزم... معلومه خیلی اهل شوخی هستی... همیشه خندان باشی
فدایی طاها
پاسخ
[پاسخممنونم از تغریف قشنگتون 1